السبت، 18 أبريل 2009

تاج الفتاه العسليه



اسمك....؟
علياء
سنك...؟

مكتوب فى المدونه

مجال دراستك

الكليه اللى اسمها علوم دى
اسم مدونتك ..؟
نظره عين
الصوره الرمزيه لمدونتك بتعبر عن ايه ...؟
هى عباره عن صوره بنت جميله فى عيونها سحر رائع ومليانه بالحب والحنان
هل فكرت في اغلاق المدونه ؟ والسبب ..؟
بصراحه انا ماكنتش عاوزه ادخل العالم ده اصلا لانه عالم كبير مالوش اخر اما من ناحيه فكرت فى اغلاق المدونه فانا لسه مافتحتهاش اصلا
ايه رد فعلك لو حد قل ادبه عليك في تعليق ...؟
هههههههههههه
بس كده
اسوء مدونه...؟

والله اكيد فى مدونات كتير مش كويسه ومش ظريفه بس ماينفعش احكم على مدونه بمجرد انى شايفاها كده لان فى ناس كتير هتكون شايفاها احلى
هيحصل ايه للايميل بتاعك لما تموت...؟
هيكون مات زى مانا مت لان الايميل ده انا
اديت الباسوورد بتاعك لحد ...؟
بصراحه لاء بس مابتفرقش معايا
السفر بالنسبالك ايه ...؟

امنيه نفسى احققها
االمود بتاعك ؟

عال العال وقت الروقان

بصراحه المود بتاعى متقلب جدا مش عارفه لحد دلوقت احدده بس غالبا اكون فى مود الرومانسيه
بتعمل ايه في وقت فراعك..؟
بكون سرحانه فى بكره واللى ممكن يحصل وافتكر كل القديم اللى حصلى
الأكلة المفضله

المكرونه بالباشميل وبطاطس محمره
الصفات اللي ورثتها عن والدك.؟
العصبية

الصفات اللي ورثتها عن والدتك ..؟
الحنيه
اكتر ست حاجات بتكرهها...؟
الكدب,البخل,البرود,الانانيه,الخيانه,اليهودولا الكلب دول
اكتر ست حاجات بتحبها...؟
الصدق,الحنيه,الغيره,الاخلاص,مش لاقيه تانى اشمعنا سته يعنى
شخصيتك نوعها ايه....؟
متقلبه
لماذا دخلت عالم التدوين ؟
فاضيه فى يوم ولا قيت كلام حلو حبيت اشارك برايى وانا من النوع ده احب اظهر رايى بس
اجمل كلمه اتقالت في وصف مدونتك.....؟
والله لسه لانى لسه
أهمية التعليق بالنسبه ليك ؟
التعليق هو المدونه
احسن بوست كتبته؟
بقولكو لسة

افضل بوست قرأته ...؟
كتير

تمرر التاج لمين...؟
مفيش حد معين اعرفه

هناك 8 تعليقات:

Ahmed يقول...

ايه رد فعلك لو حد قل ادبه عليك في تعليق ...؟
هههههههههههه
بس كده

ههه
بس كده

في الحاله ديه بأه انا كده هحسدك عشان هدوء أعصابك في المواقف ديه

موجة يقول...

ايه ياحمد بيه
دى اختى يعنى المفروض اكون انا اول تعليق
وبعدين اعمل ايه النت بطئ عندى
يعنى تسبقنى عشان الظروف
ماشىىىىىى
هزولت هذة الظروف

نفس عميق

هييييييييييييييييه

اسمك علياء شئ مش جديد مانتى اختى وعارفة كدة من تمناشر سنة

سنك
ماقلت عارفة من تمناشر سنة خلصنا بقى

مجال دراستك يازبالة غيرك بيحلم يكون فى الكلية دى وانتى بتتبطرى
ابقى قابلينى لو نفعتى

ايوة ايوة صورة البت المسهوكة دى

ومتقلقيش يا لولو يا اختى
لما اسافر هبقى ابعت لك تيجى معايا
واهو نطفش من البلد دى احسن انا طهقت

ماشى يالولو
اى نعم انا بعت لك التاج ده عشان ادبسك فية
لكن انا عارفة كل الاجابات يعنى
مانتى قارفانى ليل نهار فى البيت
عموما
انشالله تحققى كل احلامك
وانا اكون معاكى
انا اختك حبيبتك
اموووووووووه
بوسة حلوة ليكى

موجة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
الشاعر الحزين يقول...

نظرة عين

ازاى يا بنتى ساكته لأختك وهى عماله تهزقك كده

خدى بالك أنا جاى هنا عشان أهدى النفوس

بس هى على فكره زودتها قوى
ايه حكاية زباله دى وقرفانى فى البيت
لالالالالا موجه بجد زودتها قوى

بقولك ايه

لما تيجى تتخانقى معاها ابقى نادى عليا عشان أتفرج
ههههههههههههههههه

وأنتى يا موجه متزعليش منى أنا بس كنت بهدى النفوس شويه

بس بالنسبه للإجابات على التاج
أنا بصراحه كنت منتظر خفة الدم دى
طبعا مش أخت موجه لازم يكون دمك شربات زى أختك

بس أوعوا تتخانقوا أنا كنت بهرج

ياللا سلام بقى
سلالالالالالالالالالالالالالالام

akeed يقول...

البوست جميل والاجابات رائعة


تحياتى


أكيد

momken يقول...

حلوة اجاباتك يا علياء ماشاء الله

اجابتك قصيره اوى ومختصره جداً بس فيها كل حاجه

تنفعى وزيره خارجيه
او سفيره
ولو ضلموكى تبقى مذيعه زى بعضه

التاج رائع


تحياتى

momken يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Maha Shahen يقول...

ليه تجيبى سيرة الاكل بس
الواحد ميعرفش يعمل رجيم من سكات كدا ههههههه
ينفع كدا تفكرينى بالذى مضى
يلا قريب نرجع للبطاطس والمكرونه بالبشمل يا حياتى عليها

بعدين متضحكيش لو حد قل ادبه لازم تفكرى بكلمه توقفيه ولو تقوليله انه ميستاهلش الرد بس تضحكى وتسكتى هياخد فكره هباب وهو اقل من انه يحكم علي حد اصلا
لأنه ان مقدرش يسيطر علي نفسه علشان متغلطش يبقى مش أهل للحكم علي حد

علي فكره فى مشكله مش بقدر اشوف اول حروف من الكلام اللي مكتوب كأنه مختزل يمكن علشان طريقة العرض مش متاكده بس يا ريت تحاولى تصلحيها علشان نقدر نشوف كل الحروف , انتى عارفه الحرف الواحد ممكن يفرق كتير
بس بوست جميل وشكل دمك خفيف والله
ربنا يوفقك